۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   لوازم شخصی برقی   ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Mijia S200 ضد آب
ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Mijia S200 ضد آب
ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Mijia S200 ضد آب
ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Mijia S200 ضد آب
ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Mijia S200 ضد آب

ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Mijia S200 ضد آب

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۳۹۰,۰۰۰ تومان

ریش تراش شارژی Xiaomi Electric Shaver S200 ضد آب
کمپانی Mijia یکی از زیرمجموعه های شیائومی می باشد؛ که اخیرا یک ماشین ریش تراش با نام ماشین ریش تراش شیائومی Mijia S200 تولید کرده که دارای کیفیت قابل قبولی بوده است. ماشین ریش تراش یا به اصطلاحی دیگر، Shaver ها از مهم ترین نیاز آقایان در منزل است. این ریش تراش دارای دو تیغه قوی و در عین حال نرم است که موهای صورت را به راحتی و بدون مشکل می تراشد.

قابل ذکر است Mijia یکی از برندهای زیر شاخه‌ی شرکت بزرگ شیائومی است.

مشخصات ماشین ریش تراش شیائومی Mijia S200
ریش تراش شیائومی Mijia مدل S200 دارای یک سنسور هوشمند در مرکز ماشین اصلاح برای روشن و خاموش شدن است؛ این سنسور باعث شده ماشین اصلاح به طور خودکار موتور را در تماس با پوست فعال کرده و زمانی که خارج از محدوده باشد خاموش می شود.

در قسمت بالای ماشین اصلاح صورت میجیا مدل XIAOMI MIJIA S200 دو تیغ تیز شناور وجود دارد که به صورت خودکار تیز می شوند. این تیغ ها بصورت دایره ای و چرخنده هستند و موهای صورت را به خوبی شیو می کنند. این تیغه ها بصورت دولایه طراحی شده اند تا بتوانند موهای صورت را از ته بتراشند و نیازی به چندبار تراشیدن ریش ها نباشد.

سری ماشین ریش تراش شیائومی Mijia S200 به صورت مگنتی با آهنربای قوی به بدنه متصل بوده و می توانید به راحتی آن را جدا کرده و شستشو کنید. برای جدا کردن سری از بدنه نیاز است سری ریش تراش شارژی Xiaomi Mijia S200 را به بالا بکشید تا سری از بدنه جدا شود.

موتور استفاده شده در ماشین اصلاح شیائومی MIJIA S200 قوی، پایدار در عین حال بسیار کم صدا و کم لرزش است. سرعت این موتور 8000 دور در دقیقه بوده که باعث عملکرد مناسب ریش تراش می شود.

ریش تراش شیائومی Mijia مدل S200 دارای ابعاد 27*63*56 میلی متر بوده که با توجه به ابعاد این ماشین ریش تراش شما می توانید به راحتی این محصول را با خود به هرجای حمل کرده و استفاده کنید.

استاندارد IPX7 ضد آب
ریش تراش شارژی Xiaomi Mijia S200 دارای استاندارد IPX7 بوده که در کاملا برابر آب و گرد و غبار مقاومت داشته و می توانید با توجه به این قابلیت اصلاح مرطوب و خشک داشته باشید.
طبق گفته ی شرکت شیائومی در هنگام آبکشیدن ماشین ریش تراش شیائومی Mijia S200 امکان روشن شدن آن وجود دارد که جای نگرانی ندارد؛ بعلاوه قبل از اتصال به شارژ از خشک بودن ریش تراش و پورت شارژ مطمئن شوید.

باتری
ماشین ریش تراش شیائومی Mijia S200 دارای یک باتری داخلی قوی بوده که برای پر شدن شارژ به 1.5 الی 2 ساعت شارژ نیاز بوده که توسط درگاه تایپ سی تعبیه شده در قسمت زیرین این دستگاه امکان پذیر خواهد بود. با پر بودن شارژ باتری شما می توانید تا حدود 60 دقیقه از این ماشین ریش تراش استفاده کنید.

اقلام همراه
در بسته بندی ریش تراش شارژی Xiaomi Mijia S200 علاوه بر خود شیور شیائومی، یک کیف برای حمل، یک کابل تایپ سی برای شارژ، یک بُرس و یک دفترچه راهنما وجود دارد.

برندشیائومی
ابعاد27*63*56 میلی متر
جنسپلاستیک مقاوم و با کیفیت
سایر ویژگی هادارای دو تیغه شناور / استاندارد IPX7 / امکان اصلاح مرطوب و خشک / موتور قوی 8000 دور در دقیقه / دارای سنسور هوشمند / دارای ابعاد کوچک و قابل حمل
اقلام همراهکیف با کیفیت قابل حمل | کابل تایپ سی | بُرس | دفترچه راهنما
  امتیاز کاربران به:

ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Mijia S200 ضد آب

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط